dissabte, 11 d’abril del 2015

LA PARET MESTRA

Avui, pensant en la paret mestra...

Quan en la serenor escoltem el xiuxiueig de la intuïció, ens apropem a la nostra particular paret mestra

Quan projectes les idees meditades, construeixes a partir de la teva paret mestra

Quan algú es desorienta, perd de vista la seva peculiar paret mestra

Quan hom dubta, percep borrosa la seva paret mestra i la confon per qualsevol envà provisional

Quan un@es sent dèbil i es deixa influir, pren de referència altres parets mestres que no són la seva

Quan s'imita, es reprodueix la paret mestra d'un altra i construeix una vida que no és la pròpia

Quan una paret ens limita, no és paret mestra; és un mur, una muralla que diu protegir-nos però que, en realitat, ens aïlla

Quan una paret mestra és llegada, no és la pròpia


Saps, quan en el centrament sostinc el meu silenci, em recolzo a la meva paret mestra personal.
Aleshores, la meditació, el mindfulness... m'hi apropen i, poc a poc, repasso tots i cadascun dels maons que l'edifica, i somric quan s'hi atansa el pit roig i em mira tot companyó, i oloro el bri de menta que s'ha immiscit en una de les esquerdes enfilant-se satisfet, desafiant cap amunt, i convido al vianant a reposar-hi l'estona que li convingui.